MONSTERS

Berlin, Germany

0 comments

*english version*
While you're reading this post, I'm already in Berlin. The fashion week has called every fashionista and the elite is here, me included.

Two years ago I started my first fashion week, since then the blog is getting more and more popular. Today I will be admiring some shows, I will also go to events such as meetings.

The day started very stressy, because I needed to wake up at 03:30 to make me on my way to the airport. This time  will spend the most of the time alone (since I went without anyone) but you always meet someone, or not?

I will write about day one of the fashion week as soon as possible, stay tuned since then!

*deutsche version*
Während ihr diesen Post lest, bin ich bereits in Berlin. Die Modewoche hat alle Fashionistas gerufen und die Elite ist dabei, ich inklusiv.

Vor zwei Jahren begann meine erste Fashion Week in Berlin, seit dem ging es bergauf mit dem Blog. Heute werde ich einige shows betrachten und an einige Veranstaltungen teilnehmen, sowie auch an Meetings zu gehen.

Der Tag startet mit Stress, denn ich musste bereits um 03:30 aufstehen, um mich auf dem Weg zum Flughafen machen. Diese Fashion Week werde ich meistens alleine verbringen, aber man trifft ja immer jemand, oder nicht?

Ich werde euch so schnell wie möglich über den ersten Tag der Fashion Week berichten, seid gespannt bis dahin!











GET THE LOOK
Jacket - Bershka
Shirt - Jack & Jones
Shorts - Zara
Sneakers - Adidas Originals

Post a Comment

Instagram @STYLOCHROMIC

© STYLOCHROMIC. Design by MangoBlogs.