THE BATTLE IS OVER

Bern, Switzerland

0 comments

*english version*
I hope you guys are doing well. It's been a hectic week so far doing the last revisions for finals such as starting to plan everything for the fashion weeks I will go to (I will tell you more about it soon). Also, I'm working hard on my body and I can finally see results. I'm feeling so much better and confident.

Tomorrow I can finally pick up the new equipment, which will make possible to get better pictures and videos. I can't wait to try it out this weekend for a project with an amazing brand. However, I think you have noticed that the blog is a little different, I just felt like doing it as simple as possible but in a modern way.

This was a post to keep you updated what I'm up to lately. A new era will come very soon and it will get more exciting than it is already. As I don't have anything important to say, I will leave you here. Have great week!


*deutsche version*
Ich hoffe euch geht es gut. Es war eine sehr stressige Woche bis jetzt, die ich mit Lernen oder mit der Planung der Fashion Weeks an denen ich teilnehmen werde beschäftigt war (mehr Informationen folgen bald). Ich arbeite auch sehr fleissig an meinem "Sommerkörper" und ich kann endlich Unterschiede sehen gegenüber meinem Körper vor einem Monat. Ich fühle mich besser und auch selbstbewusster jetzt.

Morgen ist es endlich so weit. Ich kann meine neue Ausrüstung für den Blog abholen, die bessere Bilder und Videos ermöglichen. Ich kann es kaum erwarten es auszuprobieren und mein erstes Projekt für ein cooles Label zu erstellen. Wie ich immer, wahrscheinlich ist euch aufgefallen, dass es sich hier viel verändert hat... Ich wollte alles einfach aber trotzdem modern haben und in meinen Augen ist es beinahe perfekt!

Dieser Beitrag war um euch auf den Laufenden halten. Eine neue Ära wird starten und es wird aufregender sein als es schon jetzt ist. Da ich nichts mehr wichtiges zu sagen habe, verabschiede ich mich. Wünsche allen eine gute Woche!




SHOP THE LOOK
Trench Coat - Kiomi
Roll Neck - Topman (similar HERE)
Sweat Pants - Bershka (similar HERE)
Shoes - Koil

Post a Comment

Instagram @STYLOCHROMIC

© STYLOCHROMIC. Design by MangoBlogs.